Wednesday, 27 February 2013

How I Store My Jewelry....

Hello everyone,

Today I show you how I store my jewelry!

I like to have a good overview of my stuff and years ago I saw at my friends place her way to "present" the jewelry: She just took a pin board and hung up all her bracelets and necklaces!
And that's what I did as well:


Hallo ihr Lieben,

Heute zeige ich euch wie ich meinen ganzen Schmuck aufbewahre.

Ich mag es wenn ich all meine Armbänder und Ketten auf einen Blick sehen kann.Vor einigen Jahren habe ich mir bei einer Freundin diese Art der Aufbewahrung abgeschaut: Sie hat einfach eine Pinnwand genommen und alle Sachen aufgehängt.
Und genau das habe ich dann auch mit meinen Ketten und Armbändern gemacht:




So that's the one I have at my parents house. Here is the jewelry I don't wear very often. The pin board is also covered with a white fabric, so it looks even better.

Diese Pinnwand hängt bei meinen Eltern zu Hause in meinem Zimmer und darauf hängen die Sachen die ich weniger oft trage. Hier ist auch noch ein weißer Stoff über den Kork gespannt, wodurch alles noch etwas schöner aussieht.

That's the one in my apartment. The top I use just like a normal pin board but at the bottom there is the jewelry I use the most!

Das ist die Pinnwand die in meiner Wohnung hängt. Die obere Hälfte benutze ich ganz "normal" und am unteren Ende hängt der Schmuck, den ich am öftesten trage!



Have a nice evening!

Schönen Abend!

:)

No comments:

Post a Comment

Thank you all so much for the comments! I read each and every one and really appreciate them!!!
So please leave all your thoughts below! (:
And of course feel free to follow my blog, it would mean a lot to me! (: