Saturday, 16 February 2013

What's In My Bag...

Hello everyone,
Today I give you a look inside my bag!

Hallo Ihr Lieben,
Heute gebe ich euch einen kleinen Einblick in meine Handtasche.

I got this bag for my birthday some years ago. It is dark purple and has just the right size for my everyday stuff and even for more, when I sleep over at someones place. I don't know the brand but inside there is label with "PHIL" written on it.

Die Tasche habe ich vor ein paar Jahren zum Geburtstag bekommen, also weiß ich leider nicht von welcher Marke sie ist. Jedoch findet man innen die Aufschrift "PHIL". Sie ist dunkel Lila und hat genau die richtige Größe für die Sachen die ich täglich brauche, aber auch wenn ich wo übernachte, passt alles Notwendige hinein.

So inside there is my wallet and my Rubik's Cube.
Then my sunglasses (from H&M), my cute notebook, my phone and some tissues.
My keys, a lip balm, some sweets and a little mirror.

These are the things that are always inside, depending on where I go, I have these following things inside as well.


Also drinnen sind meine Geldtasche und mein Rubik's Cube.
Meine Sonnenbrille (vom H&M), mein Notizbuch, mein Handy und ein paar Taschentücher.
Dann noch meine Schlüssel, mein Labello, ein paar Süßigkeiten und ein kleiner Spiegel.

Das sind die Sachen die eigentlich immer drinnen sind, abhängig davon wohin ich gehen, nehme ich auch oft noch diese folgenden Sachen mit.


The book I'm reading at the moment (right now it is "The Casual Vacancy" by Joanne K. Rowling).
My make up bake and my hand creme, and my MP3- Player.

Das Buch welches ich gerade lese (im Moment "Ein plötzlicher Todesfall" von Joanne K. Rowling).
Meine kleine Make-up Tasche, meine Handcreme und mein MP3- Player.

:)

No comments:

Post a Comment

Thank you all so much for the comments! I read each and every one and really appreciate them!!!
So please leave all your thoughts below! (:
And of course feel free to follow my blog, it would mean a lot to me! (: